Ieder jaar voert Service Management het marktonderzoek uit, onder meer bekend van het populaire omzetoverzicht, inmiddels niet meer weg te denken uit de branche. Welke schoonmaakbedrijven zijn het afgelopen jaar gegroeid? Welke bedrijven moesten inkrimpen? Wat zijn de verwachtingen voor 2022? Daarvoor hebben we uw hulp nodig! Vul de vragenlijst in.
Het marktonderzoek heeft twee doelen: (1) de omzet van schoonmaakbedrijven over het afgelopen jaar inzichtelijk maken
Hierin maken we ook de vergelijking naar eerdere jaren: zijn de schoonmaakbedrijven gegroeid of moesten ze genoegen nemen met minder? En wat zijn de effecten van corona?
(2) verwachtingen 2022.
Verwachten schoonmaakondernemers te groeien in omzet en personeelsbestand? Of zijn de vooruitzichten minder positief?
Uw hulp nodig
De redactie van Service Management heeft uw hulp nodig. Deel via deze vragenlijst de gegevens van uw schoonmaakbedrijf, zodat de redactie die kunnen meenemen in de analyse. Hoe meer bedrijven meedoen aan het onderzoek, hoe completer het overzicht, hoe beter het beeld van de schoonmaakbranche.
De redactie gaat zorgvuldig met uw cijfers om, bijgestaan door de Research Director van VMN Media en financiƫle experts van Corporate Finance International (CFI).